Khamis, 3 Januari 2013

Testimoni DX LINGERIE ELKEN Diri Sendiri


Saya sebelum memakai DX LINGERIE ELKEN, kurang keyakinan diri, selalu memakai shawl untuk cover perut buncit dan bonjolan lemak di perut.

Selepas memakai DX LINGERIE ELKEN, yakin kepada diri sendiri, rasa diri cantik dan anggun bergaya.
Nak pakai kebaya pun boleh.  

Dah lama kawan saya memujuk saya untuk memakai korset DX nih.. tapi sy x nak sbbnyer sy dah ada korset BEAUTIFUL. Korset tu pun saya dah x pakai sbbnya x selesa. so buat apa saya nk beli lagi satu korset sedangkan yang dah ada pun saya x pakai. Buat rugi duit saya jer..

bila saya igt balik kata2x kawan saya tuh " kita pakai korset ni biar selesa dan berbaloi dengan harganya".. jangan beli abis duit beribu pastuh simpan dalam almari jer.... mmg rugi. pastuh kita ni org pompuan kena pandai jaga badan. apa salahnya kita melabur utk diri sendiri. Diri sendiri jugak yang cantik bukannya org lain kan...penat keje tapi duit abis ke tempat lain...  
umur bukan alasan untuk tidak melawa
yang penting bila nk pegi ke tandas pun senang jer..
sbbnya kainnya memang senang untuk dibuka dan dipakai



 Tiada lagi masalah perut buncit.



Saya just nak share 1 produk ni namanya DX LINGERIE.
memang sedap dipakai dan sangat selesa.
Nak pegi toilet pun senang sbb long girdlenya senang nak buka.
Nak sembahyang x payah nk buka waist nipper @ body shaper.
Masa period pun boleh pakai
Kainnya serap peluh
Bila makan AUTOMATIK boleh control sbb cepat kenyang
Harga yang berpatutan dan yg bestnyer leh buat ANSURAN AEON J
Bila dah kurus kita leh outer bg kecik skit
Dalam pantang pun boleh pakai korset nih
Bg yg bersalin normal lagi cepat Nampak SHAPENYER
Bg yg bersalin ceasar selepas 2 bulan @ 3 bulan baru leh pakai DX


 Awak boleh cuba fitting DX ni dulu. x beli pun xpa... tiada paksaan ...
just try n tgk perbezaannya
Proses fitting ni macam kita beli baju @ seluar kat supermarket… mesti nk kena try pakai dulu kan… muat ker.. ketat sangat ker… macamtu la korset DX ni,
kena fitting dulu untuk nak tahu saiz yang betul J

1. supaya anda dapat rasa pengalaman pakai dan boleh rasa kainnya macam mana, material nya macam mana.

2. Jika anda masih mencari-cari korset. Anda dapat membuat pilihan dengan betul yang setanding dengan wang yang dilaburkan. anda boleh compare korset mana yang selesa untuk anda.
3. Bagi mereka yang berminat untuk beli, untuk menentukan saiz yang betul-betul tepat dan selesa untuk dipakai seharian.

Sila sms/ call / whatsapp 013-931 6135 untuk set temujanji samada di pejabat @ di rumah 

FB: Ailooz D"Man

Tiada ulasan:

Catat Ulasan